Nog één week! - Reisverslag uit Tull en 't Waal, Nederland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu Nog één week! - Reisverslag uit Tull en 't Waal, Nederland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu

Nog één week!

Door: sophievdakker

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Maart 2011 | Nederland, Tull en 't Waal

Hoi allemaal,

Nog maar een week te gaan, dus vond dat het wel weer tijd werd voor een verslag met de laatste stand van zaken :). De afgelopen vier weken zijn echt gigantisch snel gegaan. Was in het begin nog bang dat ik me gigantisch zou gaan vervelen maar daar heb ik echt (bijna) geen last van gehad, genoeg te doen! Daar heeft het zonnetje van de afgelopen week natuurlijk ook bij geholpen. Heerlijk om op het terras te zitten of in de tuin te liggen als je weet dat iedereen om je heen gewoon aan het werk is of naar school moet, haha.

Ook de aankomende laatste week ga ik mij zeker niet vervelen, heb elke dag wel wat op de planning staan. Hoogtepunten zijn het concert van Enrique Iglesias morgen en zaterdag een top laatste dag. Eerst lekker uit eten met de meiden, dan naar het tentfeest en daarna in één keer door naar het vliegveld waar mijn vliegtuig om 5.10 vertrekt. Afscheid nemen is nooit leuk, maar als ik het dan toch doe, doe ik het ook goed ;).

Verder verlopen op Kreta de voorbereiding ook helemaal vlekkeloos. De doos met spullen en zak met kleding die al richting Kreta gegaan waren liggen al bij Aouron. Ook heeft hij inmiddels de sleutel van ons huisje dus als ik aankom kunnen we er zo in! Echt heel fijn om te weten dat dat in ieder geval geregeld is. En dan het werk nog, maar heb er wel een goed gevoel over dat dat ook helemaal goed gaat komen.

Nou dat was het weer voor vandaag, het eerst volgende verslag zal vanuit een (hopelijk) zonnig Kreta geschreven worden!

Liefs,
Sophie

  • 27 Maart 2011 - 15:17

    Birgit:

    nou schiet het echt op he liefje, ik ga al je verhaaltjes trouw lezen hoor! ik zie je dinsdag xxx

  • 28 Maart 2011 - 09:42

    Carin:

    Hoi Sophie,

    Ja, ja de laatste week en dan ga je vertrekken. Fijn te horen dat je planning op rolletjes loopt. Ik ben niet anders van je gewend. Geniet van alle afscheidsfeesten, -woorden, en -cadeaus en denk straks nog eens een momentje terug als je op Kreta bent geïnstalleerd aan al die collega's die graag voor een weekje of twee met je zouden willen ruilen.

    Hartelijke groet.

  • 31 Maart 2011 - 18:57

    Adriaan:

    Alvast een goeie reis toegewenst en zal zeker je verhalen lezen.

  • 03 April 2011 - 09:15

    Jonneke:

    Hoi Sophie, als je dit berichtje leest ben je inmiddels geland en weten we 'waar je bent'. Hoe was de reis en hoe is je nieuwe plekje? Heb je je eerste Griekse volzinnen al uitgesproken?

    Heel veel groetjes, ook aan Aouron en Manolis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 29430

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 30 November -0001

Kreta 2011!

30 November -0001 - 30 November -0001

Kreta 2012

Landen bezocht: