einde seizoen nadert... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu einde seizoen nadert... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu

einde seizoen nadert...

Door: sophievdakker

Blijf op de hoogte en volg Sophie

31 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

Lieve allemaal,

In tegenstelling tot iedereen in Nederland die lekker vakantie gevierd heeft afgelopen weken is het hier topdrukte geweest. En dat hebben jullie gemerkt, 24 juli was namelijk mijn laatste verslag hier dus alweer veel te lang geleden. Maar zie het maar als een teken dat het goed met me gaat :). Zoals ik al zei is het hier heel druk geweest afgelopen weken. Na een slechte start aan het begin van het seizoen zijn juli en augustus toch de maanden waarin het verdient moet worden. En drukte betekend naast veel werken, vooral ook hard werken. Daarnaast zijn mijn baas&bazin twee weken terug vader en moeder geworden, waardoor ik ook heel wat extra uurtjes gedraaid heb. Tijd tekort dus.

De eerste twee weken van augustus zijn de meisjes ook nog hier geweest. Dat was ook helemaal super, heerlijk om weer wat van thuis om je heen te hebben. Ik ben een paar keer met de meisjes mee uit geweest, zij zijn hier bij mijn huisje geweest en ook een keertje op mijn werk. Het voelt ook wel goed te weten dat zij nu ook een beetje weten hoe ik woon hier, waar ik werk enzo. Maar zoals altijd is afscheid nemen dan weer minder omdat je ze dan weer mist..

Maar, goed nieuws! Eergister heb ik weer een ticket richting Nederland geboekt. 21 November vlieg ik weer richting het koude kikkerlandje, om sowieso te blijven tot en met de feestdagen. Ik weet niet of ik het oer-Hollandse leven nog wel aan kan na een heerlijke zomer hier dus we zullen zien of ik maar voor een maandje of twee blijf, of de winter door. Jullie hebben je dus allemaal voor te bereiden op mijn komst, want zolang ik in Nederland ben komen jullie niet meer van mij af, hihi.

Nu september alweer voor de deur staat merken we op het werk ook dat het weer wat rustiger wordt, sinds een dag of drie is het 's avonds echt extreem rustig weer. Vrijdag komen er weer heel veel nieuwe mensen aan, dus hopen dat het dan weer een beetje beter wordt, al is het natuurlijk logisch dat het stiller wordt, maar zoals nu is echt wel extreem.
Minder drukte betekend ook wat meer tijd voor hier en daar een vrije dag, en met een vrije dag weer wat meer tijd voor mezelf en voor elkaar. Moet zeggen dat ik daar nu ook wel een beetje aan toe ben hoor, heerlijk.

Afgelopen week heeft Aouron twee dagen vrij gehad, hoe fijn is het als je dan 's ochtends gewoon alle tijd samen hebt. We zijn wat gaan drinken, naar het strand geweest, en we hebben -JAWEL- een nieuwe koelkast gekocht. Onze oude was kapot dus we hebben een week zonder gezeten, niet echt relaxt maar gelukkig hebben we nu weer een nieuwe, waar ik in en in gelukkig mee ben (enig idee hoe naar het is om geen koelkast te hebben als het buiten 30 graden is?? bij papa en mama thuis zo vanzelf sprekend, hier opeens niet meer haha).

Ik hoop dat thuis met iedereen ook alles goed gaat, dat iedereen een fijne vakantie gehad heeft, ondanks het nonstop rotweer in Nederland (elke dag om het halfuur nieuws/weer op skyradio op mn werk, dus ben van alles op de hoogte ;)).

Voor nu voor iedereen een dikke zoen van mij, en tot over drie maanden! liefsxxxx Sophie

  • 31 Augustus 2011 - 12:06

    Helga:

    Ha Sophie , leuk je verslag te lezen en wat fijn dat jullie het lekker druk gehad hebben. Nu even op adem komen en zo langzaam naar het einde seizoen. Oh wat zou ik graag nog een weekje komen om even de zon te voelen en jullie allemaal weer even te zien. Maar helaas het zit er niet in. Ik wens je nog een paar mooie weken in het mooie Gouves. Doe de groetjes aan baas Georgos en Nathalie en Georgos.
    Liefs Helga XX

  • 31 Augustus 2011 - 18:41

    Birgit:

    aaa liefje ik ben zo blij dat je weer naar Nederland komt. Kun je niet gewoon nu komen hahah! Ik vind het echt zoooo leuk... Heerlijk echt, nee je komt dan ook niet meer van mij af hoor. We gaan alleen maar leuke dingen dan doen.
    Ik ratel weer. hihi. Ik vind het ook heel fijnd at je het zo leuk daar hebt en je zult het wel extreeeeem moeilijk krijgen als je straks weer hier bent. Maar wij gaan er voor zorgen dat je hier dan ABSOLUUT NIET meer weg wilt hahah. Oogje komt dan maar gewoon hier wonen. Wat doen julie dan eigenlijk met jullie huisje? Houden jullie dat aan, blijft auoron daar wonen? Vanaf morgen breekt de pleuris hier weer uit, want ik ben elke vrijdag vrij dus dat betekent donderdag, vrijdag en zaterdag uit. Hihi (nee wees maar niet bang als jij terug bent offer ik graag wat disco-avondjes op voor jou comfortabele bank hihi). Ik ga je nu mailen over "That-Who-Must-Not-Be-Named" en dan azal ik je meteen even de naam van onze site geven yessss. xxxxx laf joe

  • 22 September 2011 - 10:00

    Omi:

    Hoi Shopie Hier een berichtje van Omi
    Fijn te lezen dat alles nog goed met jullie gaat . Nog fijner is het dat je binnenkort
    weer deze kant op komt. Weer een ervaring rijker. We zullen het straks allemaal wel horen Met mij gaat het ook zo zijn gangetje Nou Fientje groeten voor jou en je lief.Omi.

  • 22 September 2011 - 10:00

    Omi:

    Hoi Shopie Hier een berichtje van Omi
    Fijn te lezen dat alles nog goed met jullie gaat . Nog fijner is het dat je binnenkort
    weer deze kant op komt. Weer een ervaring rijker. We zullen het straks allemaal wel horen Met mij gaat het ook zo zijn gangetje Nou Fientje groeten voor jou en je lief.Omi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 29537

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 30 November -0001

Kreta 2011!

30 November -0001 - 30 November -0001

Kreta 2012

Landen bezocht: