Time flies... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu Time flies... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu

Time flies...

Door: sophievdakker

Blijf op de hoogte en volg Sophie

27 Juni 2011 | Griekenland, Athene

Lieve allemaal,

Hoe is het daar in Nederland? Warm geloof ik he, op het moment... Hier waait het al twee dagen flink waardoor het 's avonds best wel koud is, maar overdag heerlijk want niet zo heet. Gisteravond mocht ik zelfs al om kwart over 11 naar huis omdat het op een Grieks koppel na helemaal leeg was, nou dat is echt weken geleden dat ik voor twaalf uur thuis was! Maar wel lekker een avondje :) Ben er optijd ingedoken om een beetje bij te slapen.

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, weekend is voorbij dus Aouron heeft de afgelopen drie nachten in Palladium gewerkt. Verder is het hier bijna gedaan met de rust: 4 juli komt de eerste herrieschopper mijn ritme hier in de war gooien, haha: ML. En vanaf dan zijn er eigenlijk non stop bekenden hier tot half augustus, dus dat wordt een dolle boel :).

Afgelopen weken is Aouron twee dagen vrij geweest, en dan hebben we dus wel bijna een hele dag samen vrij omdat ik pas om vier uur hoef te beginnen. De ene dag zijn we naar het strand geweest, en de andere dag wezen winkelen en wat gegeten in Heraklion, ook altijd fijn. Cadeautje gekocht voor Julia d'r verjaardag (ja Jules, het komt jouw kant op hoor hihi al is het iets later dan je
verjaardag maar dat geeft niet :)).

Op het werk gaat alles eigenlijk ook nog steeds hetzelfde, ik werk dus nog steeds van 4 tot 12 en ik heb de hoop een beetje opgegeven dat dat op korte termijn gaat veranderen, het is nog steeds niet druk genoeg, best wel &$^*@ is dat, maargoed je doet er niks aan. En ervan uitgaande dat ik oktober denk ik niet meer zoveel hoef te werken zitten we alweer bijna op de helft van het seizoen, time flies...Ben hier dan ook alweer drie maanden, eigenlijk niet normaal zo snel als het gaat, voor jullie het weten kom ik weer de oren van jullie hoofden kleppen daar in winterachtig Nederland hihi.

Nou ik ga maar eens even het zonnetje in, heb ik ook al een paar dagen niet meer gedaan. Geloof het of niet, zelf het aan het strand liggen word je een beetje zat zo af en toe, maar dat is niet erg, nog genoeg zon om in te bakken de komende maanden!

Dan ga ik er nu echt weer vandoor, Liefs en een knuffff voor iedereen daar <3



  • 27 Juni 2011 - 16:25

    Julia:

    jaaa nu gaat het alleen maar nog sneller omdat er zoveel bekenden komen. hier begint zaterdag de tour dus dan is het weer een week lang gekkigheid haha. en het grote nieuws, IK BEN OVER. ik kan zelfs nog naar 4 vwo haha maar dat doe ik niet. ik had een 4,7 voor natuurkunde echt goed voor mijn doen dus dat is moooi. dikke kus

  • 28 Juni 2011 - 13:37

    Omi:

    Hoi Fientje, leuk om weer wat van j
    e gehoord of liever gezegd van je gelezen
    te hebben. Nu hebben wij het warm of
    liever gezegd bloedheet.
    Maar ik klaag niet want straks ga ik op de uitweg barbaceuen. Zoals je wel zult weten is het volgende week toerweek.Dan is er geen tijd voor verjaardagen.
    Sophie het allerbeste en de groeten aan je lief.
    Omi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 29429

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 30 November -0001

Kreta 2011!

30 November -0001 - 30 November -0001

Kreta 2012

Landen bezocht: