Nog 5 weken te gaan - Reisverslag uit Tull en 't Waal, Nederland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu Nog 5 weken te gaan - Reisverslag uit Tull en 't Waal, Nederland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu

Nog 5 weken te gaan

Door: sophievdakker

Blijf op de hoogte en volg Sophie

25 Februari 2011 | Nederland, Tull en 't Waal

Hoi allemaal,

Welkom op mijn waarbenjij.nu! Over vijf weken ga ik de liefde achterna en vertrek ik naar Kreta. Hier zal ik al mijn avonturen op gaan schrijven zodat iedereen die dat leuk vindt er vanuit het koude Nederland van mee kan genieten :).

Zoals ik al zei, nog 5 weken te gaan. Gister afscheid genomen bij Kenteq, heel veel mooie woorden en leuke cadeautjes meegekregen, echt top! Ga iedereen nog missen daar in Hilversum ;). De komende weken staan er heel veel leuke dingen op de agenda zodat mijn laatste weken hier in Nederland echt topweken zullen worden :). Zo gaan we morgen uit eten met de meiden, is het volgende week carnaval, ben ik jarig, ga ik met mama naar Barcelona, met Julia naar het Enrique Iglesias concert en volgen er nog een hoop etentjes en drankjes met iedereen die ik hier ga missen! De komende weken ben ik nog niet van plan veel te gaan schrijven, maar zodra er weer iets te melden valt over mijn Griekenlandavontuur zijn jullie de eerste die het horen, haha. Dat is tenslotte waarom ik deze site heb aangemaakt.

Dus voor nu: geia sas, avtio en tot snel!

Liefs, Sophie

  • 25 Februari 2011 - 12:35

    Erik-Jan:

    Hoi Sophie,

    Dus je gaat me missen? Dat is je maar geraden ook! Ik jou ook hoor. Vandaag al, want wat verkochten ze in de kantine? Kaassoufflés!
    Veel succes met de voorbereidingen en veel plezier met alle uitjes. Ik heb me aangemeld om geen woord te hoeven missen. ;-)

    Groetjes, EJ

  • 26 Februari 2011 - 19:25

    Masja:

    Ha Sophietje,

    Goed om te horen dat je een mooi afscheid heb gehad bij Kenteq. Ik heb me aangemeld op je weblog dus hoop veel leuke, enthousiaste en mooie verhalen uit warm Kreta te horen. Heel veel geluk met je lief en geniet ook nog even van je vrienden en familie hier in Nederland.
    CU Masja

  • 20 Maart 2011 - 22:48

    Miryam:

    hoi pietje,
    bedankt dat je mij als aller belangrijkste hebt aangemeld haha.
    Ik ga je missen maar zal je heell veel volgen op deze manier!
    Maak er iets moois van daar en leef je leven dikke kus mama en natuurlijk je allerliefste papa xxx

  • 29 Maart 2011 - 15:02

    Maarten:

    zozo, etentjes met iedereen die je gaat missen? En waarom gaan wij dan niet uit eten?

    Kus

  • 03 April 2011 - 12:52

    Birgit:

    och ik heb deze helemaal over het hoofd gezien.

    Door alle tranen en omhelzingen en "denk goed aan jezelf"teksten heb ik helemaal niet gezegt VEEL PLEZIER haha. erg eh, daar dacht ik net aan.

    ik vond het heel gezellig leuk en verdrietig gistern maar een beter afscheid was er niet. En ik vond het ook niet erg om gisteren door de regen terug te fietsen, dat paste er helemaal bij.

    Tot over vier maanden liefje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 29540

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 30 November -0001

Kreta 2011!

30 November -0001 - 30 November -0001

Kreta 2012

Landen bezocht: