Het zonnetje lacht, de lucht is blauw... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu Het zonnetje lacht, de lucht is blauw... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Akker - WaarBenJij.nu

Het zonnetje lacht, de lucht is blauw...

Door: sophievdakker

Blijf op de hoogte en volg Sophie

11 April 2011 | Griekenland, Athene

Lieve iedereen,

Zo, alweer mijn derde verslag vanuit Kreta, de tijd vliegt! Ik zit hier vandaag precies een week en één dag, al heb ik het idee dat het al véél en véél langer is. De afgelopen dagen hier is het echt supermooi weer geweest. Zon, strak blauwe lucht, warm, kon eigenlijk niet beter. 's Ochtends staat de zon bij ons aan de achterkant op het terras, en zodra 'ie daar weg is komt 'ie op het terras voor langzaam tevoorschijn. We kunnen dus echt de hele dag van de zon genieten als we willen, heerlijk :).

Dat heb ik de afgelopen dagen dus ook gedaan, de tijd dat Aouron aan het werk was. Genieten van al die vrije tijd zolang het nog kan! Van mijn werk heb ik nog niks gehoord, dus ik verwacht dat ik ergens aan het einde van de week of misschien zelfs begin volgende week aan het werk zal moeten. Over het vervoer naar mijn werk heb ik veeeeele mensen om advies gevraagd om de knoop van mijn dilemma door te kunnen hakken: scooter of fiets? Uiteindelijk heb ik gister dan besloten dat het toch een scootertje gaat worden, dus Aouron z'n broer opdracht gegeven om op zoektocht te gaan naar een mooie (of eigenlijk vooral niet te duur maar goed).

Maar om even verder te gaan waar ik gebleven was:
Vrijdag hebben we 's ochtends de was naar schoonmoederlief gebracht, gezien het feit dat we zelf nog geen wasmachine hebben. Die gaan we kopen zodra we allebei salaris hebben gehad. Opzich is het niet heel erg dat we dat nu nog even niet hebben want veel vuile was hebben we niet. (Aouron heeft nog een beetje last van verlatingsangst van het ouderlijk huis dus de meeste van zijn kleren liggen allemaal nog bij zn ouders thuis, haha). Daarna hebben we een drankje gedaan in Delart en toen we naar huis gingen vond Aouron het nodig om schoon te gaan maken, maar het zonnetje scheen dus ik was het daar niet mee eens. Terwijl ik dus lekker met een boekje in de zon zat was Aouron de vloer aan het dweilen en de wc aan het schrobben hahaha. 's avonds belde Marios dat hij naar Heraklion moest dus terwijl we op hem aan het wachten waren heb ik mooi schoenen voor mn werk gekocht (goed excuus toch?! kan moeilijk op mijn sandaaltjes hele dagen werken :))

Nou dan zaterdag was Aouron weer van 2 tot 11 aan het werk, dus heb ik 's middags (hoe verrassend) in het zonnetje gelegen, en 's avonds een beetje opgeruimd hier en op de bank oh oh Tirol en natuurlijk Echte meisjes in de jungle gekeken. Ook nog even geskyped met mama en de rest van de family dus dat was ook fijn :).

Gister zouden Aouron en ik onze laatste hele vrije dag samen hebben voordat hij vanaf vandaag weer elke dat aan het werk moet in Watercity, maar helaas gooide zijn baas roet in het eten door te bellen of hij wilde komen werken, een 'paar uurtje'. Met als gevolg dat meneer om 11 uur het huis verliet om pas om half 9 's avonds weer terug te komen. Hij had zijn telefoon thuis laten liggen en vantevoren gezegd dat hij rond 2 uur weer thuis zou zijn, dus ik was op z'n zachtst gezegd not amused :). Haha, maar dat hebben we natuurlijk weer goed gemaakt en daarna zijn we lekker uit eten gegaan saampjes.

Nou en vandaag is Aouron dus voor het eerst aan het werk in Watercity, van 9 uur vanochtend tot een uur of 6/7 vanavond. Het is bewolkt vandaag dus in het zonnetje liggen kan ik vergeten. Heb lekker uitgeslapen vanochtend, daarna buiten ontbeten, schoongemaakt, naar de supermarkt geweest en nu ben ik weer thuis. Niet zo heel boeiend dus allemaal.

Nou ik mis julie daar állemaal, hihi. Liefs, Sophie

  • 11 April 2011 - 14:24

    Birgit De Gekste:

    Hoi liefjee! Wat fijn dat weer joh. Heerlijk genieten. Ik heb ook het hele weekend in de tuin liggen bakken. Wel vervelend dat auoron nu steeds moet werken maar goed ht is niet anders. Hoe gaat dat straks dan als jullie beide moeten werken, hebben jullie dan wel dezelfde werktijden of zien jullie elkaar bijna niet dan ? =(

    Zullen we vd ofzo even belle?
    xxx

  • 12 April 2011 - 16:55

    Mandy:

    Hoooi love,

    Heerlijk zo hele dagen in de zon liggen! Geniet er nog maar even van, straks moet je aan de bak. Haha goedzo jij weet hoe het hoort, laat Auron maar lekker schoonmaken terwijl jij heerlijk ligt te genieten in de zon.
    Hoe is het verder met je? en binnenkort even skypen he!

    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Actief sinds 04 Feb. 2011
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 29259

Voorgaande reizen:

03 April 2011 - 30 November -0001

Kreta 2011!

30 November -0001 - 30 November -0001

Kreta 2012

Landen bezocht: